رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان با صدور پیامی از عموم مردم برای حضور پای صندوق های رای دعوت کرد؛

۸تیر همه باهم برای ایرانی قوی

بازدید میدانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان از سایت نهضت ملی مسکن بخش بوشکان(شهر کلمه) ؛

جهت تسریع در رفع مشکلات 

"زهرا هوایی": سایت مذکور در مرحله انجام مناقصه جهت مشخص نمودن پیمانکار مبنی بر اجرای گذر و معابر اراضی می باشد.
کد خبر: ۱۴۵۸۴۳۵
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش جام جم-زهرا هوائی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان به اتفاق معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ،رئیس بنیاد مسکن شهرستان و شهردار کلمه از سایت نهضت ملی مسکن کلمه جهت بررسی وضعیت آماده سازی اراضی و ارائه سریعترین راه  ممکن در حل مشکلات موجود بازدید نمودند.
هوائی افزود،سایت مذکور در مرحله انجام مناقصه جهت مشخص نمودن پیمانکار مبنی بر اجرای گذر و معابر اراضی می باشد.
وی از شهرداری و بنیاد مسکن خواست در این خصوص پای کار آمده و در موضوع آماده سازی پلاکها همزمان با اجرای معابر کمک نمایند.
هوائی بیان کرد،بلافاصله پس از انتخاب پیمانکار کار اجرا آغاز می گردد و با توجه به اینکه این طرح یکی از طرحهای مهم دولت بوده می بایست با همکاری بیشتر دستگاهها هر چه سریعتر اقدام گردد تا متقاضیان بتوانند کار ساخت را شروع نمایند.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان پس از آن به اتفاق بخشدار  از ساختمان بخشداری در حال احداث این بخش نیز بازدید نموده و  به رعایت مقررات در ساخت و تسریع    اتمام پروژه تاکید نموده و افزود تکمیل این پروژه با توجه به نبود ساختمان اداری مناسب بخشداری ضرورت دارد.
هوائی گفت،انتظار می رود در بازدید نزدیک آتی شاهد پیشرفت خوبی در پروژه باشیم و کیفیت در اجرا را از مهمترین نکات ساخت و ساز دانست و افزود رعایت مقررات ملی ساختمان الزامی است.
هوائی در ادامه بازدید، به اتفاق رئیس دادگاه بخش و شهرداری کلمه از چند مورد از اراضی واقع در حاشیه شهر و بعضا" حریم بازدید نموده که اکنون جهت بررسی مبنی بر الحاق به اداره کل راه و شهرسازی ارسال گردیده است.
زیراهی،رئیس دادگاه بخش در خصوص تامین زمین نهضت ملی مسکن تاکید نموده و گفت با عنایت به اینکه در شهر کلمه اراضی به صورت تپه ای و سخت می باشد فلذا ضرورت دارد اراضی منفصل نزدیک به شهر که نیاز به تسطیح نداشته مجدد مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها